Hot Iron először

...és nagyon nem utoljára... :))) Eléggé tetszett, pedig könnyűnek ez aztán semmiképp nem mondható. Rögtön a 2-es szériába csöppentünk Ettivel, de sebaj. Van még kb 10 hetünk, hogy hozzászokjunk a tempóhoz, akkor aztán ismét rákapcsolunk, és jön a következő fokozat, a cross. 10 hét alatt meg itt a nyár, szóval addigra simán bomba csajok leszünk, és 100 kg-val nyomunk fekve :D

Egyelőre 2-2 kg-val kezdtünk mindkét oldalon, ami ha úgy nézem, kapásból 3. szint, hiszen először van a rúd önmagában, aztán az 1 kg, és csak utána a 2.

Na szóval 4 kg-t "lóbálgattunk" 1 órán át, meg volt hasizom, meg fekvőtámasz és minden más finomság is. Azt hiszem, hogy hatásos lesz... :) Másfél órával a vége után már alig bírtam itthon leülni a székre, annyira éreztem a combjaimat. Következtetés: megyek máskor is :)

Utólag bevallhatom, hogy kicsit féltem ettől az órától. Na nem mintha attól tartottam volna, hogy embert esznek, csak úgy aggódtam, hogy cseppet sem fog ez nekem menni. De annyira azért nem voltam béna talán. Szerintem :)

Etti, Te sem ;)

És akkor a jelszó: doing "hoti" to be a hottie :DDD