Direkt marketing. Vagymi...

Robi ma nagyon aluszékony, bújós, így a 2 alvásra való átállást ma nem erőltetem, alszik délben is és kész.Neki is fogtunk a szeánsznak

Már egy ideje altatta magát, el is aludt végre, amikor is megszólal a kaputelefon... Rögtön odaugrottam felvenni, de így is elkéstem, addigra már hallottam, hogy felsírt. Azért még belekérdeztem a készülékbe, számítva arra, hogy a postás meghozta a cégtől a fizupapíromat. De csak egy vadidegen fickó szólt bele, miszerint ő most itten szolgáltatna nekem helyben, ha már itten van (így), merhogyaszongya itten vagyok a műhelybő' és felmehetnék megélezni a késeket, ollókat.... MIVAAAAAANNNN?????

Nagyon gyorsan nagyon sokféle válaszlehetőség futott végig az agyamon, de egyik sem volt szalonképes, így aztán annyit nyögtem ki, hogy "Hát ez szuper!", és még mielőtt levágtam volna a kagylót, még hallottam, hogy veszettül hallózik a csávó...

Robi most próbál visszaaludni, de nem sok sikerrel kecsegtet a dolog. Így a délutánra tervezett társasági játszóházazásról persze jól lemaradunk... Jaaaaajistenem...

Nem is értem egyébként - a fickóra visszatérve, hogy ezt úgy mégis hogyan gondolja? Azt még értem, hogy esetleg tényleg pénzt keresni akar, hiszen ez a munkája, még meg is értem, mert hát neki is meg kell élnie valamiből, de komolyan van olyan, hogy vadidegenek hívatlanul beengedik őt a lakásukba, és még kést is adnak a kezébe??!! Ne legyek para teljesen, tudom, de azért nem éppen ezt a világot éljük szerintem...