Összegzés

Pont 1 éve, hogy Robi elkezdett oviba járni, igaz akkor még csak a beszoktatásos 2 hét kezdődött, azon a napon kezdtem el én is visszaszokni a munkába...

Hosszú, változatos és eseménydús 1 év volt ez az előző, a 2016-os. Nem csak Robinak, nekem is, mindannyiunknak. Robinak nagyon jót tett a közösség, rengeteget fejlődött, önállósodott, sokkal nyitottabb, bátrabb, mint korábban.

A fentiek közül pár dolog rólam is elmondható :) Sokat változtunk. Én is. Korábban nem gondoltam, hogy valaha majd ilyen leszek, mint most, vagy egyáltalán tudok ilyen lenni, de végül is abszolút nem bánom, sőt... Kifejezetten hálás vagyok, hogy megtudhattam, megtapasztalhattam ezeket a dolgokat magammal kapcsolatban, akárhogyan is...

Hogy a változások összességében hova futnak ki, azt sosem tudhatjuk, mindenesetre egyelőre jó így, illetve azt tudom mondani, hogy legalább ilyen jó legyen 2017 is, mint ahogyan ebben a pillanatban 2016-tal kapcsolatban érzek így visszatekintve... :)

Szóval kösziiiiiii... ;)))))