Ágytakaró

Egy ideje már minden felé ágytakaróra vadászok, akármerre is járunk. A mi ágyunkra kerestem volna valami egyszerűt, nem giccseset, nem túl drágát, de jó nagyot. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolgom lesz, mert bármelyik, ami tetszett volna kicsit is, az nagyon sokba került. Na de nem adtam fel, múlt vasárnap beugrottunk a JYSK-be Dunakeszin, és rendesen megörültem, amikor megláttam Az Igazit. Az ágyunk mérete 160x200 cm, így a boltban látott 220x240 cm-es takaró pont tökéletesnek bizonyult, ízlésesen lóg le minden irányba, pont amennyire kell.

Hazajöttünk, gyorsan kimostam szigorúan 30 fokos vízben, és mivel szép idő volt, hamar meg is száradt, bár már ezt is alig győztem kivárni :)

Aztán jött a pofon... Amikor megpróbáltam az ágyra teríteni, akkor elég gyanússá vált, hogy itt valami gubanc van... Iszonyúan összement ugyanis a takaró... Most hosszában egyáltalán nem éri végig az ágyunkat. Tehát jó, ha meg van 200x180 cm-es most ez a selejt... Nagyon mérges vagyok! Oké, hogy ráírják, hogy valamennyit zsugorodhat, na de basszus, ennyit???