Lakógyűlés

Úgy megörültem, mikor megláttam az idei év első lakógyűlésének témáit a meghívón, hiszen szerepelt köztük egy olyan tétel is, hogy "Játszótér létesítése". Van a házunknak egy hátsó udvara, amit jelenleg semmire nem használunk, csak egy üres, füves placc, ide szerettünk volna egy kis játszóteret, tűzrakóhelyet a közös grillezésekhez és pár padot.

Mi csak a gyűlés elején tudtunk ott lenni, mert Robi megéhezett, és fürdetni is kellett már őt. A többi gyerekes család ugyanígy pont a gyerek miatt kellett, hogy eljöjjön korábban, de mi legalább megoldottuk a szavazatunkat: felhatalmaztuk az egyik szomszédot.

Na erre 1 héttel később megjön a jegyzőkönyv, benne sehol egy szó a játszótérről... Kiderült, hogy az egyik kedves lakótárs(nő b+...) gyakorlatilag azt sem hagyta, hogy felvetődhessen a téma, mert ő már elöljáróban tiltakozott fennhangon. Mondván, hogy ő nem azért költözött ide, hogy gyerekek üvöltését hallgassa, és hogy ha ő vasárnap délután le akar pihenni, akkor neki ez igenis jár, és vegyük tudomásul, hogy ha ezt megszavazzák a többiek, akkor ő AZONNAL megy a bíróságra... Na ezen a ponton úgy érzem szerencse, hogy nem voltam ott... Először is piszok módon kiröhögtem volna, aztán megkérdeztem volna, hogy és mi lenne a vád? Hogy gyereket szültem? Vagy hogy olyat-e, amelyiken nincs volume gomb? Meg valószínűleg azt is elmondtam volna neki, hogy ezzel csak a saját szegénységi bizonyítványát állítja ki, plusz, ha valaki társasházba költözik, akkor igenis tudnia kell kompromisszumokat kötni és tudnia kell, hogy bizony nem egy tanyán lakik, ahol mindig csend, béke és nyugalom van...

Felhúztam azért magam, de nem marad ez annyiban, szerencsére össze lehet csődíteni a gyerekes családokat, mert történetesen (tőlük) tudom, hogy a többieknek is tetszene ez az egész saját játszóteresdi dolog.