Torna

Hogy én mennyit kerestem azt a mozgásformát, ami nem csak jót tesz, de még szeretem is csinálni! Elég sokfélét kipróbáltam, de mindegyikkel volt valami bajom. Elsősorban persze a hülye kisebbségi komplexusaim, miszerint mindenki engem néz, hogy milyen béna vagyok, meg hogy kövér vagyok, meg hogy nem tudom követni egy csoportos óra ütemét stbstb (igen-igen: blablabla...). Ezeket mostanra talán sikerült kinőni, de minimum félretenni. 

A szomszéd lány hívott el magával a közeli Oxygen Wellness-be, ő már régebb óta járt. Párszor mondogatta, de konkrétumokról nem beszélgettünk, hogy milyen is ez a torna. Aztán egyszer rászántam magam, na mondom megnézem. Gerinc-trainingről van szó, és azonnal beleszerettem! Pont megfelelő a tempó, a gyakorlatok, az edző, tudok magamra figyelni, és nem utolsó sorban már az ELSŐ (!!!) alkalom után éreztem, hogy a hátamnak sokkal jobb, mint előtte. Előtte ugyanis iszonyúan fájt már a sok gyerkőc emelgetés-cipeléstől, hiszen most már azért 13 kg, amit hosszútávon (szó szerint) kézben tartani elég megterhelő a gerincemnek.

Na szóval teljesen odáig vagyok ezért a tornáért, alig várom a hétfő estéket, hogy menjünk, és mozogjunk. Olyannyira, hogy 2 másik lányt is beszerveztem egy kipróbálásra, csak velük a másik közeli Oxygenbe megyünk. Remélem, hogy legalább egyiküknek tetszeni fog, mert akkor már heti 2-re növelhetem a tornaórák számát :) Bár egyébként most már akár egyedül is képes lennék eljárogatni - azt hiszem, felnőttem :D