Izzasztó

Pontosan nem emlékszem mióta, de jó pár éve már eléggé izzadós lettem. Korábban ha hallottam ilyenről, hogy "folyik a hátamon a víz", akkor nem nagyon bírtam elképzelni, na manapság ez már nem így van sajnos... Robi születése után a helyzet még fokozódott (biztos a hormonok), egyszerűen szó szerint folyton úszom az izzadságban. A lakásban van 21 fok, rólam meg szakad a víz. Mi lesz velem nyáron, mikor kint sétálok majd gyerekestől, vagy épp játszóterezünk...?

Ja és a legrosszabb, hogy érzem a szagomat, és mit ne mondjak, piszkosul zavar... Egyik dezodor szarabb mint a másik, semelyik nem képes (szerintem) elvenni azt a szagot, amit érzek. De ha én érzem, akkor biztos más is... Ez az ami legjobban bánt! Az, hogy állandóan foltos a ruhám, hát kit érdekel már, tojok rá, csak ne érezném úgy, hogy mindemellett büdös is vagyok...