Az tartozásról...

Digi Kft b+ ...

Előzetes információ: Otthon a szüleimnél a régi cafeteria rendszer miatt az én nevem fut az internet előfizetés.

A történés: ma küldtek nekem egy sms-t, miszerint jövő héttől (dec.9.) korlátozzák a szolgáltatást. Pont. Nem feltételes mód, nem kéremszépen, hanem kijelentőpont.

Felhívom őket, átverekszem magam az automata menük útvesztőjén, ahol közli a csaj, hogy az előző hónapról (elképzelésem sincs, hogy hogyan) de átjött kemény 5, azaz öt Ft, amit akkor nem fizettünk be, plusz tegnap (!) lejárt az ehavi számla fizetési határideje, úgyhogy számoljunk a következményekkel... (???) Mondom, nem értem, hogy egyáltalán hogyan keletkezett 5 Ft tartozás, hiszen rendszeres átutalással történik a számla kiegyenlítése...

Kérdezem tőle, hogy egyébként levélben is érkezett felszólítás - merthogy ugye én nem ott lakom már? Persze ma küldtük ki. MA b+??? Mondom neki, hogy hé, az dec.9-ig oda se ér, ezt mégis hogyan? Hát azt nem tudja, de ez van. Fizessük be, akkor nem lesz baj... Na gyönyörű. Az ember 5 Ft-tal tartozik, meg 1 napot késik, és már lassan a házát is el akarják venni emiatt... Bezzeg aki milliókat-milliárdokat sikkaszt... Tudom, annak van pénze megvenni bárkit kilóra, és tudom, ne dramatizáljak, hanem írassam át az adatokat. Oké, csak lehúzásnak tartottam, hogy csak azért, mert módosítani akarok valamit az adatokban, azért fizessek 500 Ft-ot nekik. Nem az összegről van szó, hanem egyáltalán. Egy rendesen működő internetes felületen nem hiszem, hogy ne lehetne ezt is megtenni.

Na mindegy, így jártunk, most majd intézkedünk, hogy minden rendben legyen.